دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب Ratatouille
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 489
نویسنده : کدخدا
ته‌بندی : بخش مالتی مدیا | دسته تصویری | کارتون و انیمیشن

دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب Ratatouille

نام : Ratatouille
ژانر : کمدی و خانواده گی
کیفیت : DVDRip – خوب
رزولیشن : 258*640
فرمت : Mkv
امتیاز : 8.1/10
تاریخ انتشار : June 2007 29
مدت زمان : 111 دقیقه
درجه سنی : G
هزینه ساخت : $150,000,000
فروش : $206,445,654
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Brad Bird , Jan Pinkava
نویسندگان : Brad Bird , Jim Capobianco
ستارگان : Brad Garrett , Lou Romano , Patton Oswalt

خلاصه داستان : رتاتویی داستان موشی است بنام رمی که حس بسیار پیشرفته ای از بویایی و چشایی دارد. و این چیزیست که زندگی را برای موجودی که به عنوان یک موش آشغال خور شناخته میشود، مشکل میکند! او از والدینش جدا میشود و به پاریس میرود، پایتخت خوراک شناسان و خوش خور های دنیا. او رستورانی را که قهرمان زندگیش، یعنی سر آشپز معروف آگوسته گوستو ، پیش از مرگش در آنجا کار میکرده را پیدا میکند . همزمان ، آلفردو لینگوینی ، پسر یکی از دوستان آگوسته ، سعی میکند که در همان رستوران کاری برای خودش دست و پا کند. او که بسیار دست و پا چلفتی مینماید، سعی دارد با اضافه کردن هرچه که به دستش میرسد، به یک معجون جوشان، آنرا تبدیل به یک سوپ کند!!! رمی که شاهد ماجراست ، نمیتواند از کمک کردن به آلفردو خودداری کند و در حال روبراه کردن خرابکاری های آلفردو، توسط او غافلگیر میشود. اما در همان لحظه سوپ به سر میز برده میشود و مشتری خوش خوراک، با خوردن اولین قاشق از سوپ ، شروع به تعریف کردن از آن میکند. همه تصور میکنند که آلفردو خالق چنین سوپ خوشمزه ای است و او بلافاصله به مقام یک آشپز حرفه ای ارتقا میابد! و این آغاز یک سری ماجراهاست که فیلم رتتویی را به پیش میبرد.

این انیمیشن در رتبه 184 از بین 250 فیلم برتر تاریخ سینمای جهان جای گرفته است.

 

 

..:: دانلود زیرنویس ::..

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم , ماجرایی , فانتزی , کمدی , خانوادگی , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: بهترین انیمیشن ها, بهترین کارتون ها, دانلود انیمیشن, دانلود انیمیشن Ratatouille, دانلود انیمیشن Ratatouille با زیرنویس فارسی, دانلود انیمیشن Ratatouille با لینک مستقیم, دانلود انیمیشن Ratatouille با کیفیت بالا, دانلود انیمیشن با لینک مستقیم, دانلود انیمیشن جدید, دانلود انیمیشن جنگی, دانلود انیمیشن خانواده گی, دانلود انیمیشن زیبا, دانلود انیمیشن علمی فنی, دانلود انیمیشن ماجراجویانه, دانلود انیمیشن کمدی, دانلود رایگان انیمیشن, دانلود رایگان کارتون, دانلود زیرنویس فارسی, دانلود کارتون, دانلود کارتون Ratatouille, دانلود کارتون Ratatouille با زیرنویس فارسی, دانلود کارتون Ratatouille با لینک مستقیم, دانلود کارتون Ratatouille با کیفیت بالا, دانلود کارتون با لینک مستقیم, دانلود کارتون جدید, دانلود کارتون جنگی, دانلود کارتون خانوادگی, دانلود کارتون زیبا, دانلود کارتون علمی فنی, دانلود کارتون ماجراجویانه, دانلود کارتون کمدی, زیرنویس فارسی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: